niedziela, 23 listopada 2014

Wyprzedaż w F&F Active

Ostatnio będąc w Tesco zerknąłem co dzieje się na stoisku z odzieżą F&F Active.
Jeśli ktoś szuka jeszcze coś dla siebie na zimę ma szansę załapać się na promocję, wyprzedaż kolekcji jesiennej. Mam nadzieję, że będzie nowa kolekcja typowo zimowa... zobaczymy.
Moją uwagę zwróciły trzy produkty: koszulka t-shirt, bluza long i getry.





T-shirt wykonany jak zawsze z przyjemnego w dotyku poliestru. Kolorystyka ciemna: niebieski, granat. Ciekawe wstawki po bokach i pod pachami ułatwiające wentylację.
Cena koszulki to 31,00zł (poprzednia: 62,00zł).



Kolejną rzeczą, która zwróciła moją uwagę jest long w podobnej kolorystyce. Idealny do biegania jesienną porą, ale też ciekawy dodatek pod kurtkę. Przyjemny materiał, ciekawe kolory i uchwyty na kciuki przy końcach rękawów - dobry pomysł.
Cena produktu to 34,50zł (poprzednia: 69,00zł)

 
 
 
Ostatnia rzecz jaką mogę polecić są getry. Dobre do biegania ubierane na wierzch, jak i pod spodnie na jakieś dalsze wypady w góry. Dobrze się układają, fajny materiał. Mam już jedne getry od F&F i jestem jak najbardziej "na tak" :)
Cena getrów: 41,00zł (poprzednia: 82,00zł)
 
 

 


13 komentarzy:

  1. Dobre mają ubrania. Kiedyś mieli źle skrojone koszulki, ale się poprawili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką kwotę można zainwestować w taki sprzęt. Szczególnie jeśli myśli się o bieganiu w zimie i ubraniu na cebulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super... haha zgadzam sie z kolezanka... ostatnie zdjecie najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli, ktoś mówi, że nie ma pieniędzy na oryginalną odzież, to tylko wymówka.
    Do biegania, czy do fitnessu nie trzeba być ubranym jak model/modelka.
    FF daje alternatywę. 50% promocji, to sporo.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam leginsy z Tesco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że pokazujesz nie tylko te drogie, markowe ubrania, które nie zawsze są tak wspaniałe. czasem są po prostu przeciętne a kosztują jak złoto.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam FF, mogę polecić, ale jednak droższe-lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do niedzieli w Tesco jest jakaś promocja, na wszystkie ubrania FandF chyba -50%

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak oceniasz jakość tych rzeczy po paru tygodniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnie. Wszystkie ubrania, które kupiłem w F&F oceniam pozytywnie. Wcześniej mieli problem z jakością, bo np. koszulki były niewymiarowe, ale to się poprawiło.

      Usuń
  10. Pozytywnie. Wszystkie ubrania, które kupiłem w F&F oceniam pozytywnie. Wcześniej mieli problem z jakością, bo np. koszulki były niewymiarowe, ale to się poprawiło.

    OdpowiedzUsuń