piątek, 7 lutego 2014

Nowa kolekcja męska od F&F Active

Zbliżą się powoli wiosna. POjawiają się nowe kolekcje, nowe trendy i nowe wzory. Dziś prezentuję jedną z "firm na naszą kieszeń". 
To znów marka F&F, którą możemy spotkać w sklepacg TESCO.
Projektanci tej marki w grupie odzieżowej Active przygotowali nam kilka ciekawych t-shirtów, getry biegowe krótkie oraz różnego rodzaju bluzy dresowe.
Dziś skupię się na trzech ciekawych modelach koszulek oraz getry.
Produkty te nie są po to by konkurować z takimi markami jak Nike, czy Adidas, ale są przyzwoicie wykonane i mają ważną zaletę... cena.













9 komentarzy:

  1. Może i ubrania są ładne, ale z doświadczenia wiem,że strasznie nietrwałe :( A cena też nie jest aż tak rewelacyjna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o jakość, to moze szału nie ma. Ale koszulka do biegania, lekka i przewiewna za 62zł wystarczy, jeśli kogoś nie stać na super technologie markowej koszulki za 120-150zł.
      Dużo biegam i ćwiczę w moich rzeczach zimowych i przyznam, że się sprawdzają. jestem ciekaw, co będzie z tą kolekcją.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Podejrzewam, że kolekcja znajdzie swoich odbiorców. Sama jestem raczej fanką jakości i wole kupić droższe ciuchy, jednak jeśli coś mi się bardzo spodoba to nawet jeśli cena jest niska musi być moje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem tak. to prawda jeśli nie mam kasy to kupuje na co mnie stać. rzeczy w tesco rzeczywiście są dobre. po przeczytaniu poprzedniego artykułu kupiłem tam getry. spisują sie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy dla kobiet też był takie kolekcje? :)
    Szczerze mówiąc nie lubię kupować drogich rzeczy, gdy te tańsze się sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego właśnie lubię ten blog. Znajdę w nim wszystko czego potrzebuję. Nie jestem maniakiem drogich, markowych ubrań, dlatego czasem w Tesco też robie zakupy.
    PS. Kolekcje damskie widziałem też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania prezentują się naprawdę dobrze i tylko fajnie, że ich cena nie jest zbyt wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam wole nie markowe niz markowe;) szkoda kasy na ciuchy, mozna wydac na cos innego :)

    A jesli chcesz poczytac wiecej o zasadach zdrowego stylu zycia, cwiczeniach, treningach , fitnessie itp to wskocz na http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń